info@enzo.si

Pošljite povpraševanje!

051 605 000

Imate vprašanje?

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji Spletne trgovine Enzo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino Enzo.si upravlja podjetje EG, trgovina in storitve d.o.o.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine ter poslovanja EG, trgovina in storitve d.o.o., saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino oz. potrdite naročilo oz. delavni nalog. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine ali potrditvijo naročila v poslovalnici ali preko drugih poti naročevanja seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 16 let, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Pogoj za nakup po spletni cenah je registracija, neregistriranim uporabnikom popustov ne priznavamo.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na levi strani imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”v košarico”. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če se z miško ustavite na gumbu KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumb ‘na blagajno’.

Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb na blagajno ter sledite korakom nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite gumb ”posodobi količine”.

Kliknete gumb Na 2. Korak: PLAČILO. Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti.

2. PODATKI O PLAČILU: Preverite svoje podatke in izberite način plačila.

Kliknete gumb Na 3. Korak: DOSTAVA.

3. PODATKI O DOSTAVI: Vpišite podatke za dostavo.

Kliknite gumb Na 4. Korak: PREGLED.

4. PREGLED NAROČILA: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave.

Kliknite gumb Na 5. Korak: NAROČILO. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.

5. VAŠ RAČUN: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste plačali dostavni službi
  • PREDRAČUN: Pri tem plačilu znesek nakažete na naš transakcijski račun
  • PLAČILO S KREDITNO KARTICO: možnost plačila z Mastercard, Visa in American express
 

3. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so artikli, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati. Izdelkov, naročenih po strankinih žaljah (izdelki po naročilu) ni možno reklamirati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov podjetja.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

Grafično oblikovanje osnutkov tiskovine, logotipov in drugih grafičnih elementov zaračunamo tudi v primeru, če jih ne potrdite v roku 3 delovnih dni ali pa jih sploh ne potrdite, oziroma odstopite od naročila po prejemu predogleda osnutkov ali med samo izdelavo osnutkov. Zaračunali vam bomo dejanske stroške porabljenega materiala ter število opravljenih delovnih ur skupaj z administrativnimi stroški odstopa od naročila. Cena delovne ure je navedena v ceniku grafičnega oblikovanja in priprave za tisk. Minimalna obračunska enota je 0,5 delovne ure. Če odstopite od naročila po potrditvi za tisk, vam bomo naročeno storitev zaračunali v celoti skupaj z administrativnimi stroški odstopa od naročila.

REKLAMACIJA NAŠEGA IZDELKA – NE PRODAJNEGA ARTIKLA

V primeru, da z izdelkom niste zadovoljni, nam to sporočite preko elektronske pošte v roku 2 dni po prejemu pošiljke. Skupaj bomo našli rešitev. V primeru, da ste nam poslali datoteke za tisk, ki so slabe kakovosti ali pa niso pripravljene po naših navodilih, ki so objavljena na naši spletni strani oz. smo Vam jih podali ob naročilu, reklamacij ne bomo upoštevali. Prav tako ne upoštevamo reklamacij, če nam boste poslali gradivo za grafično oblikovanje, ki bo neprimerno pripravljeno ali slabe kakovosti.

ADMINISTRATIVNI STROŠKI

V primeru spremembe ali odstopa od naročila po prejemu predogleda osnutkov, ali med samo izdelavo osnutkov, ali po vaši potrditvi za tisk, vam bomo zaračunali tudi dodatne administrativne stroške spremembe naročila ali odstopa od naročila v znesku 15,00 eur+DDV

MINIMALNA KOLIČINA NAROČILA

Pri naročilih koledarjev je minimalna količina za naročilo 10 kosov izbranega koledarja. Omejitev količine ne velja za koledarje izdelane po naročilu. Minimalna količina za nakup ostalih artiklov je osnovno pakiranje.

NE PREVZETA NAROČILA

V primeru, da kupec ne prekliče pravočasno naročila oz. je odposlano naročilo po 14. dneh vrnjeno nazaj na sedež ponudnika, si pridržujemo pravico zaračunati vse stroške nastale pri pakiranju in pošiljanju paketa, na kupčev naslov. Kupec bo prejel račun s vsemi nastalimi stroški, ki ga mora poravnati najkasneje v 7 delovnih dneh od prejetja računa na predhodni naslov za pošiljko in e-naslov. V nasprotnem primeru si pridružujemo pravico do izterjave dolga na kupčeve stroške.

5.1 SPREMEMBA CENE

Pridržujemo si pravico do sorazmernega zvišanja cene, če se zvišajo cene materiala in storitev dobaviteljev, kadar:

  • prejmemo plačilo po predračunu po preteku 3 dni od poslanega predračuna
  • Pridržujemo si pravico do sorazmernega zvišanja cene kljub že plačani storitvi, če se zvišajo cene materiala in storitev dobaviteljev, kadar:
    – prejmemo vašo potrditev za tisk po preteku 3 dni od poslanega predogleda tiskovin
    – prejmemo vaše datoteke za tisk po preteku 3 dni od plačanega predračuna

5.2 VZORCI TISKOVIN IN MATERIALOV

Vzorcev tiskovin in vzorcev materialov za tisk ne pošiljamo po pošti.

5.3 AVTORSKE PRAVICE

Vse izdelane računalniške datoteke, nastale v postopku naročila, so v lasti EG, trgovina in storitve d.o.o.. V ponudbi na spletni strani ali v ponudbi po e-pošti ali na predračunu je določeno, katere avtorske pravice oz. kakšno licenco vključuje cena grafičnega oblikovanja in/ali tiska.
a) Datoteka za predogled PDF: uporablja se izključno za predogled tiskovine. Datoteka za predogled vključuje licenco za distribucijo. Datoteka za predogled ne vključuje licence za tisk (reprodukcija), niti licence za predelavo.
b) Datoteka za tisk PDF: uporablja se za tisk. Datoteka za tisk vključuje licenco za distribucijo in tisk (reprodukcija). Datoteka za tisk ne vključuje licence za predelavo.
c) Odprta datoteka: uporablja se za predelavo. Odprta datoteka vključuje licenco za distribucijo, za tisk (reprodukcija) in za predelavo. Odprta datoteka ne vključuje licence za uporabljene pisave (fonte). Pisave so pretvorjene v krivulje (outlines, curves).
Nakup datotek za tisk PDF ali odprtih datotek je možen, vendar to velja samo za neizključni prenos materialnih avtorskih pravic za distribucijo, reprodukcijo in predelavo datotek. Za ceno posamezne licence nas kontaktirajte. Izključni prenos materialnih avtorskih pravic ni možen! Brez našega pisnega dovoljenja ali veljavne licence, distribucija datototek, reprodukcija datotek in/ali predelava datotek, ki jih stranka prejme v postopku izdelave ali kasneje, ni dovoljena! Pri morebitni kršitvi avtorskih pravic bomo postopali v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah, ter uveljavljal sodno varstvo oz. povračilo premoženjske in/ali nepremoženjske škode.Ne spreglejte avtorskih in drugih pravic avtorjev in lastnikov slik, fotografij, logotipov, clipartov ter drugih grafičnih elementov (copyright).

5.4 GRAFIČNO OBLIKOVANJE

Grafično oblikovanje tiskovin je lahko osnovno ali zahtevnejše, odvisno od vaših želja in naše ocene. Grafično oblikovanje tiskovine načeloma pomeni računalniško postavitev  in sicer vseh potrebnih grafičnih elementov, kot so logotipi, slike… Naročnik mora priskrbeti vse obstoječe materiale, ki so potrebni za oblikovanje v primerni obliki (logotipe, fotografije, tekste, …) Naročnik v predogled dobi končni izdelek, ki ga mora natančno preveriti. Morebitne reklamacije kasneje, ko je izdelek že natisnjen ni mogoče upoštevati. Če oblikovalec poleg del, ki jih je dolžan opraviti po obstoječi ponudbi, na željo naročnika opravi še druga dela, pisanje besedila, sloganov, izris logotipov v vektorsko obliko ali s obdelava fotografij itd., sme za ta dela zaračunati po veljavnem ceniku ali pa po urni postavki cenika.

5.5. KOREKTURA

Korektura grafično oblikovanih tiskovin, logotipov ali oglasov pomeni manjše popravke besedila, grafičnih elementov, barvne kompozicije ter postavitve. Kadar po naši presoji zahtevana korektura presega običajno potreben razumen čas grafične obdelave za želene spremembe in popravke, se to šteje kot novo dodatno naročilo, zato vam bomo poslali nov predračun, že naročeno storitev pa vam bomo zaračunali v celoti. Cene tiskovin, kjer je grafično oblikovanje že vključeno v ceno, običajno vključujejo tudi 1 korekturo, razen če je v ponudbi navedeno drugače. Vsakršna nadaljnja korektura, popravek ali sprememba mora biti sporočena pisno in se zaračuna po ceniku grafičnega oblikovanja in priprave za tisk.

5.6. SPREMEMBA NAROČILA

V primeru spremembe ali odstopanja tehničnih podatkov naročila od tehničnih podatkov v ponudbi in v primeru odstopanja od določenih rokov naročnikove predaje gradiva za oblikovanje oz. datotek za tisk, ali pa je gradivo za oblikovanje in/ali datoteka za tisk nepravilno pripravljena, se temu primerno spremeni dobavni rok in cena izdelave in/ali cena dostave. Kadar se želeni kraj dostave ob naročilu razlikuje od tistega v ponudbi ali pa naročnik naknadno po oddaji naročila spremeni želeni kraj dostave, se temu primerno spremeni cena izdelave oz. dostave in podaljša rok dobave. Naročnik po oddaji naročila ne more zahtevati krajšega dobavnega roka.
Tehnične spremembe, ki odstopajo od ponudbe, bomo upoštevali le, če bodo zahtevane pisno. Če pride s strani naročnika do spremembe naročila med izdelavo osnutkov oz. pred potrditvijo datotek za tisk, se zaračunajo administrativni stroški sprememebe naročila, spremeni pa se tudi cena in dobavni rok. Po naročnikovi potrditvi za tisk, se vsakršna sprememba naročila oz. nov popravek že potrjenega osnutka za tisk šteje kot novo dodatno naročilo z novo ceno in z novim dobavnim rokom, zato vam bomo poslali nov predračun, že naročeno storitev pa vam bomo zaračunali v celoti skupaj z administrativnimi stroški spremembe naročila.

6. DOSTAVA

Blago pošiljamo prek podjetja  Pošta Slovenija. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Pakete oddajamo dnevno, ob 11.00 uri.

Za naročilo plačano po predračunu nad 250 eur+ddv je dostava brezplačna. Pošiljk z odkupnino ne pošiljamo, razen koledarje po naročilu.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije izjemoma v tujino, po predhodnem pisnem dogovoru ter predplačilu poštnih storitev. Brezplačna dostava v tujino NI možna, neglede na vrednost naročila.
Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov info@enzo.si

V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam pismonoša v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ki ga prevzamete na pošti. Če le tega ne prevzamete v roku 10 dni, vas pošta še enkrat poskuša kontaktirati. Po 14 dneh čakanja na vaš prevzem se paket vrne v skladišče trgovine enzo.si. O tem vas obvestimo in na vaša nadaljnja navodila za dostavo čakamo še 10 dni. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si spletna trgovina enzo.si pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 10 €.

6.1. CENIK POŠILJANJA POŠTA SLOVENIJE

mali poslovni

poslovni

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Naročnik lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je dobavitelj izrecno obljubil, če je dobavitelj poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od naročila. Reklamacije na količino blaga upoštevamo samo ob prevzemu blaga, reklamacije na kvaliteto blaga pa v roku 8 dni od prevzema blaga. Reklamacija mora biti podana v pisni obliki (reklamacijski zapisnik), vključno s predmetom reklamacije in točno navedbo elementov reklamacije in utemeljitvijo razlogov za reklamacijo. Naročnik lahko blago vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na lastne stroške pošlje po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacijo je možno uveljavljati samo za izdelke, ki še niso bili uporabljeni oziroma niso bili poškodovani pri nadaljnji uporabi ali dodelavi. Za napake, ki so nastale zaradi naknadnega posega v izdelek ali zaradi neprimerne uporabe in ali vzdrževanja izdelkov (npr. neupoštevanja navodil in deklaracij, neprimernega hranjenja s strani kupca ali končnega uporabnika, EG, trgovina in storitve d.o.o. ne odgovarja. Prav tako reklamacija ni možna za napako odkrito ob končanem procesu tiska po že potrjenem delovnem nalogu in poškodbe tiskovin, ki so nastale izven delovnih prostorov EG, trgovina in storitve d.o.o. Reklamacija je prav tako neupravičena, če jo želi kupec uveljavljati za storitve, ki niso bile naročene pri podjetju EG, trgovina in storitve d.o.o.

Za nepravilne datoteke in vsebinske ali tehnične napake v datotekah in izdelkih, ki jih dostavi naročnik odgovarja naročnik sam. Datoteke za tisk bomo preverili izključno za primernost za tisk. Če naročnik kljub opozorilu ne dostavi datoteke primerne za tisk za napake ne odgovarjamo.  Za pomankljivost vsebine in napake v oblikovanju ne odgovarjamo in ne morejo biti predmet reklamacijskega zahtevka.

V primeru zahteve naročnika po rešitvi reklamacije s ponovnim tiskom se reklamacija vedno rešuje z datotekami, ki so bile posredovane ob naročilu. Naknadne vsebinske, slikovne tekstovne in barvne spremembe se pri ponovnem tisku ne upoštevajo in se smatrajo kot novo naročilo.

Podjetje EG, trgovina in storitve d.o.o. ne jamči za kakovost storitev, ki jih na izrecno željo/zahtevo  naročnika opravi v neprimerno kratkem roku in ob naročilu pod oznako express.

Morebitna reklamacija se rešuje z zamenjavo reklamiranih izdelkov ali dobropisom in ne zadrži plačila računa.

Te obveznosti veljajo tudi za tretje osebe, ki jih je kupec navedel kot končne prejemnike blaga ali storitev. Kupec je dolžan morebitne končne prejemnike obvestiti o splošnih pogojih EG, trgovina in storitve d.o.o.

Dobavitelj ne odgovarja za napačno izbiro velikosti artikla, na katerega je po naročilu izvedel tisk ali vezenje. Reklamacij tiska ali vezenja oziroma druge dodelave, ki je izdelan po potrjenem delovnem nalogu in/ali vzorcu, ne moremo upoštevati. Prav tako vračila ali menjava potiskanih izdelkov ni mogoča, saj gre za unikatne izdelke, potiskane prav posebej za naročnika.

Prav tako ne odgovarjamo za stvarne napake na artiklih, ki so bili potiskani ali izvezeni, v kolikor tisk ali vezenje ni bilo izvedeno pri nas.

Tiskamo samo na izdelke, kupljene pri nas. Izjemoma potiskamo tudi prinešene izdelke, vendar za tisk na prinešene izdelke ne odgovarjamo. Kadar naročnik sam dobavi izdelke v tisk, mora upoštevati kalo 4 % po poziciji, pri zahtevnejših večbarvnih tiskih lahko tudi več. Tiskamo na podlagi potrjenega predogleda in spremnih dopisov komunikacije in dogovorov, ki jih pošljemo po elektronski pošti, telefonsko ni možno potrjevanje dodelave oz. spremembe naročila – vsa komunikacija glede naročil poteka preko pisne komunikacije. Če naročnik s končnim izdelkom ni zadovoljen, čeprav je predogled oz. delovni nalog  in/ali vzorec potrdil, reklamacije ne moremo sprejeti. Vrednosti naročnikovih izdelkov, ki bi se pri tisku morda uničili, ne moremo povrniti. Prav tako pri izdelkih naročnika ne moremo garantirati obstojnosti tiska in ne prevzemamo odgovornosti za morebitne spremembe na izdelku kot posledica tiska ali druge vrste dodelave.

Univerzalno navodilo vzdrževanja tekstila: Nikoli ne likati direktno čez tisk. Pri pranju in sušenju je potrebno upoštevati navodila na etiketi. V primeru deformacije majice / tekstila zaradi nepravilnega vzdrževanja reklamacija ni možna.

8. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje EG, trgovina in storitve d.o.o. ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala naročniku zaradi uporabe, distribucije ali nadaljnje prodaje naročenih storitev in/ali izdelkov. Prav tako ne odgovarja za premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi morda nastala naročniku, zaradi morebitne manjše kvalitete tiskovin oz. naročenih storitev in/ali izdelkov ali zaradi prekoračenega roka dobave, razen če je zato pred naročilom sklenjen posebni pisni dogovor ali pogodba, kjer so stroški ali morebitna škoda vnaprej določeni z pogodbeno kaznijo oz. penali. Kadar pride do kakršnekoli naročnikove spremembe naročila po oddaji naročila, je moja odgovornost za morebitno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo popolnoma izključena.